• Persbericht: DNA Services lanceert nieuw cybersecurity partnership in de strijd tegen phishing-aanvallen
Shape

Een belangrijke mijlpaal in de strijd tegen kwaadaardige phishing-aanvallen is bereikt dankzij de ondertekening van een nieuw partnership tussen DNA Services en een toonaangevende wereldwijde aanbieder van beveiligingsoplossingen.

Statistische analyse phishing e-mails
Op basis van een analyse van Cisco, komt 90% van de inbreuken op gegevens voort uit phishing e-mails. Zolang de juiste cyberbeveiligingsmaatregelen niet zijn getroffen en het personeel niet getraind wordt in het herkennen van de tekenen van een aanvalspoging, loopt elke organisatie het risico op grote financiële en reputatieschade.

Maar hulp is nabij dankzij het feit dat DNA Services nu het innovatieve Vulnerability Management Platform kan aanbieden. Het platform helpt een ‘menselijke firewall’ op te zetten door werknemers de eerste verdedigingslinie te laten zijn als het gaat om cyberaanvallen.

Hans de Wit, Commercieel Directeur & Co-Owner van DNA Services & Fresh IT Services: “We zijn verheugd om samen te werken met onze nieuwe cybersecurity partner om hun oplossing te leveren aan onze klanten. We zien uit naar de samenwerking om het bewustzijn van organisaties te vergroten ten aanzien van ransomware. Door dit partnership ondersteunen we onze klanten concreet in het beperken van risico’s zowel voor de organisatie als haar medewerkers.”

Het voorkomen van kwaadaardige cyberbeveiligingsaanvallen is nog nooit zo belangrijk geweest. Als gevolg van dit partnership met krijgen klanten van DNA Services de tools die ze nodig hebben om hun infrastructuur proactief te scannen op kwetsbaarheden en een sterke verdedigingslinie te creëren tegen alle kwaadaardige activiteiten.

Om klanten hierin te ondersteunen, bieden wij een geheel verzorgde phishing simulatie aan zonder bedrijfsrisico. We versturen een gepersonaliseerde ‘phishing mail’ die niet te onderscheiden is van een echte phishing mail. Nadat de test verstuurd is, zullen de resultaten direct in het dashboard gepubliceerd worden. Op die manier kunnen klanten zien hoe veilig hun personeel werkt.

Phishing simulatie clouddienst:

• De clouddienst is eenvoudig te activeren en in gebruik te nemen per uniek e-mailadres;
  • Naast standaard templates kunnen we ook voorzien in klantspecifieke templates;
  • Gespreide verzending van e-mail campagnes sluit aan bij de realiteit;
  • De kracht van herhaling is geborgd in het platform;
  • Awareness verhoogd door security quiz en training video’s;
  • Resultaten kunnen live worden gevolgd via een overzichtelijk dashboard.

Als gevolg van dit partnership kan DNA Services nu uitgebreide training, beheerde diensten en controles aanbieden in samenwerking met een externe en onafhankelijke beveiligingsorganisatie, om het cyberbeveiligingsprofiel van een organisatie verder te verbeteren.