DNA Services en Fortinet leveren cybersecurity-oplossingen aan internationale foodproducent Cérélia Nederland

  • Home
  • DNA Services en Fortinet leveren cybersecurity-oplossingen aan internationale foodproducent Cérélia Nederland
Shape

DNA Services en Fortinet leveren cybersecurity-oplossingen aan internationale foodproducent Cérélia Nederland

In de achterliggende periode heeft DNA Services, in samenwerking met Fortinet, diverse cybersecurity-oplossingen geleverd aan internationale foodproducent Cérélia Nederland in Sliedrecht. Deze gezamenlijke klant past diverse security producten toe zoals FortiGate firewalls en FortiSwitches. De recente opdracht omvat een uitbreiding van het aantal FortiGates en FortiSwitches en daarnaast de levering van diverse FortiAccess Points in combinatie met FortiManager. Cérélia Nederland past het Fortinet-portfolio dus steeds breder toe binnen de organisatie. DNA zorgt daarnaast voor proactieve monitoring van het IT-landschap en voert periodiek security scans uit.

“Ik ben zeer goed bekend met DNA en heb zelf ruim 13 jaar bij dit IT-bedrijf gewerkt. Vervolgens heb ik de overstap gemaakt naar de klantkant. Je merkt dat de medewerkers van DNA ervaring hebben met foodbedrijven en logistieke processen. Qua security en IT-omgeving werken we binnen Cérélia met strenge eisen en passen we onder meer het product van Fortinet toe. Ik zie de meerwaarde van een geïntegreerde productsuite zoals Fortinet levert met het concept ‘Security Fabric’. Het is fijn dat DNA samen met partner Fortinet een concrete bijdrage kan leveren op het gebied van security.”, aldus Ariën Roozendaal.

Het belang van een sterk IT-fundament in een internationale productieomgeving is cruciaal. Fijn dat we als IT-partners hieraan een bijdrage mogen leveren.

Op de foto v.l.n.r. Constantijn Rodenberg (Regional Accountmanager Fortinet), Ariën Roozendaal (Senior System Engineer Cérélia) en Hans de Wit (Commercieel Directeur & Co-Owner DNA Services)

Over Cérélia

Cérélia is al 22 jaar een relatie van DNA, voorheen onder de naam ‘De Bioderij’ bekend. De Bioderij is opgericht door Jan Vink in 1991. Het foodconcern is voornamelijk bekend geworden vanwege de kant-en-klaar pannenkoeken (merknaam ‘Jan’). Vink begon aanvankelijk met de productie en verkoop van yoghurt, biogarde en kwark als hoofdactiviteit. De Bioderij, ’s werelds grootste producent van koelverse pannenkoeken en poffertjes, is in 2015 geacquireerd door de Franse groep Cérélia. Het foodconcern is internationaal groeiend, exporteert naar 50 landen wereldwijd en heeft internationale saleskantoren en productielocaties. Cérélia levert pannenkoeken, poffertjes en koelvers deeg aan de belangrijkste retailers en foodservice klanten over heel de wereld. Cérélia maakt een jaaromzet van ruim 800 miljoen euro, beschikt over 12 moderne fabrieken en er werken 2.000 medewerkers.