ImpulsFashion zet DNA in voor software ontwikkeling
ImpulsFashion, al jarenlang een trouwe klantrelatie van DNA Services B.V., heeft opdracht verstrekt aan DNA voor de ontwikkeling van software. Het project omvat de herziening van het huidige dashboard en de app.
Als basisplatform zal Uniconta ingezet gaan worden. De flexibiliteit van Uniconta is groot en tegelijkertijd is het systeem overzichtelijk en eenvoudig in gebruik. Het grote voordeel van het toepassen en gebruiken van Uniconta als platform zijn de functionaliteiten die standaard extra beschikbaar zijn. Denk daarbij aan voorraadbeheer, het beheren van klanten en artikelen en de mogelijkheid om inkooporders in te voeren e.d. Binnen het project zal Uniconta het huidige dashboard gaan vervangen. De huidige app, die door de chauffeurs wordt gebruikt, zal blijven bestaan en zal met Uniconta gekoppeld worden.
Het project is in verschillende fasen opgedeeld waardoor de impact voor de organisatie beperkt blijft. Binnen de implementatie zal ook de financiële administratie, het voorraadbeheer én elektronisch berichtenverkeer (EDI) met behulp van Uniconta ERP-software worden ingevuld. Tevens zal het mogelijk zijn om bestellingen in te voeren via de app.
Met dit project illustreert DNA de kracht van het gebruik van standaard softwareplatforms waarbij de mogelijkheid benut wordt om klantspecifieke uitbreidingen te realiseren.
Over ImpulsFashion
ImpulsFashion levert betaalbare impulsartikelen op fashiongebied aan talloze supermarkten, drogisterijen, tuincentra, campingwinkels en andere winkels die non-food artikelen leveren. Het bedrijf, gevestigd in Alblasserdam, levert een actueel en steeds wisselend assortiment fashion tegen uiterst betaalbare prijzen. Tot de klantenkring behoren diverse toonaangevende retailformules zoals Albert Heijn, Jumbo, Etos, DA, Plus Supermarkten, Primera, Marskramer, Gamma en Carrefour.
Enkele speerpunten van ImpulsFashion zijn:
• Echt toegevoegde waarde voor de winkel.
• Steeds wisselende displays met actuele artikelen.
• 100% recht van retour.
• Facturatie achteraf, dus geen investering!
• Eigen medewerkers en eigen vervoer.